tisdag 7 oktober 2008

Mamma och pappa i Stockholm

I lördags kom mamma och pappa i sin älskade Hymer och hälsade på mig. Det var trevligt. Vi var på teater och hälsade på min kusin Tobias och hans Stina. Och igår var de här på THS och tittade på skolan. Så nu har de sett mitt liv här. Jag tycker att fler borde komma hit och hälsa på.Visst verkar de ha roligt i sin husbil?!

Här åker vi tunnelbana, det tycker de är roligt! Stor skilland från spårvagnar. Det går ju så fort och tyst med tunnelbanan. Fantastiskt, tyckte de.



Andreas var här hos mig förra veckan. Men nu är han ute på tur med Sjöviks fokhögskola, så nu får jag inte prata med honom på tio dagar... Det är lite tråkigt, men jag har inget val...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hymer är fantastisk. Och tunnelbanan med. För att inte tala om Karin och Morgan!

Ida-Maria sa...

haha.. fantastiskt

Anonym sa...

Visserligen åkte vi husbil till och från Stockholm men det var vår ÄLSKADE dotter vi ville träffa! Att vi sedan blir uthängda som att vi aldrig sett en tunnelbanevagn tidigare får man ta som förälder. På vägen upp stannade vi i Karlstad och firade kanelbullens dag tillsammans med Emelie och Emelie - vilka roliga saker man kan göra när man har husbil!

Anonym sa...

jag tycker också det är otrooligt med tunnelbana, förtjusande tyst och snabbt. ni ser ut och ha haft en mysig helg, trevligt med besök. tänker på dig maria! klem

Anonym sa...

Dina föräldrar är verkligen jättegulliga!