tisdag 23 februari 2010

Här är jag!

Jo, det är såhär: mitt internet vill inte vara med längre, så jag kan inte blogga hemifrån vilket gör att jag just nu bloggar från jobbet (snart konfalektion om 10 Guds bud) och att jag inte bloggar så mycket alls.

Dessutom är det mycket nu. Tiden går fort och jag hinner inte med. Jag är glad att jag hann tvätta häromdagen och att jag hinner träffa Andreas ibland. Men mer än så är det inte. På fredag kommer Jonatan (om SJ orkar köra sina tåg), och innan dess vill jag ha hunnit plugga lite, så det blir nog inte så mycket bloggande i veckan heller...

Men jag lever och mår bra. Om några veckor (vecka 12-14) ska jag ha VFU (=prao) i Mölndal, så då kommer jag vara hemma (eller borta?) lite. Försök gärna träffa mig då.

Joel:
Mycket nu
Lite internet
Snart är jag på västkusten igen

1 kommentar:

Karin sa...

RL är bäst. Prioritera det.