söndag 18 juli 2010

Hemlängtan

Jag mår bra. Det är söndag kväll och jag sitter hos Andreas och tittar på när han packar. Han reser till Alingsås imorgon. Jag reser exakt en vecka senare. Jag har alltså bara en vecka kvar på mitt sommarjobb. Jag trivs riktigt bra med mitt sommarjobb, men nu börjar jag längta västerut. Inte för att jag tröttnat på jobbet, utan för att jag vill bada i riktigt vatten, strosa i sommar-Göteborg, vara med på pappas torsdagsgrill som han har börjat med nu, och framför allt för att jag vill träffa mina bröder och de andra där hemma.
Imorgon kommer min finaste Kristin hit och hälsar på. Det kommer bli finfint!

3 kommentarer:

Karin sa...

Vågar knappt erkänna det men vi badade sötvatten häromdagen och det var riktigt skönt att slippa manetspaningen. Underbart ställe i Loo-viken. kompletterade med SMF-spaning och kollade in klassiska adresser som Långared, Loo (kyrkan så ut som gympasalen på min 1-6skola i Stenungsund, fast nyligen upp-piffad med ny entre..)

Linda sa...

Är bilden från förra gången Kristin var och hälsade på?
Snart ses vi! Vad kul va?!

Anonym sa...

Nästa torsdag kommer jag och mamma också på torsdags-grillen! Vi ses då kusin! /Linnea