torsdag 25 september 2008

Mitt rum

Jag gissar att ni, min trogna läsarskara, vill veta hur jag bor. Därför tog jag i förmiddags bilder på mitt rum. Det är inte så bra bilder, kanske, men ni får i alla fall ett hum om hur det ser ut.Över min säng har jag en gardin med kastanjlöv i höstfärger. Fint, eller hur, mamma?!

Detta är mitt skrivbord. Egentligen är det Joels köksbord, men nu har jag det. Jag skulle behöva en stol till, så att jag och någon till kan sitta där och äta...
Min tavelhylla gillar jag skarpt. Jag hade jättegärna haft fler bilder, dock. Skicka gärna ett kort på dig i en svart ram! Jag har en bild på Kungälv, så det behöver jag inte mer...
Ovanför min fåtölj hänger ingenting. Det är väldigt tråkigt. Här kommer tavlan som jag ska få av Malin i julklapp hänga, tänker jag mig.
Här är min toalett. Jag vet inte om ni ville se det, men nu är det för sent.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Trefligt boende du har!!
Jag kommer gärna på besök!
Kram Eyvor

Linda sa...

Åh, tänk att jag fick komma på besök hos dig! Jag har ju aldrig sett hur du har det, mer än i kaoset med Ida på Herrgården.
Puss

Anonym sa...

Kan man tänka sig, jag såg det fina tygstycket innan jag läste din text. Jättefint!! Är det IKEA som har så fint tyg? Tycker du att vi ska ta med en köksstol till dig? Är det något annat du behöver? Vi planerar för att komma med bussen till helgen.
Kram mamma
ps. Kungälv förlorade mot Vetlanda med 1 - 3.

Anonym sa...

Nu tryckte jag visst en gång till på knappen om att lämna kommentar... Då kan jag berätta att vår kyrkgrupp har varit ansvariga för gudstjänsten idag.Tänk vad mycket tankar om livet en bibeltext kan ge.
Mamma

Malin sa...

Herre min je, vad du har lyckats få in mycket på en liten, liten bostadsyta.

Jag känner pressen, jobbar på med en del grejer här som jag kanske kan ge bort, men vad vill du egentligen ha för en målning?

Puss på nosen