lördag 13 september 2008

Jag bor här nu.

Okej, så här är läget:
Jag har flyttat in i mitt rum och det är väldigt trevligt. Det är inte så fint än, det finns inget på väggarna och gardinerna är bara uppnålade. Men jag bor där och jag trivs. Jag upptäckte att jag har Gudfadern, Fem myror är fler än fyra elefanter och Sex and the city i hög. Väldigt märklig kombination...

Vi har mycket att läsa i skolan. Jag är inte van vid att läsa så mycket och det är svårt. Jag har väldigt svårt att koncentrera mig. Jag måste skärpa mig.


I helgen är Malin nere från Umeå, vilket är fantastiskt roligt. Så i natt har jag bott hos Angelica, mellan henne och Malin. Det var mysigt, trångt och varmt. Jag fick en försenad födelsedagspresent av Malin igår. Hon hittade den i Paris och tänkte på mig, vilket inte känns helt okej, men ganska roligt.


2 kommentarer:

Anonym sa...

haha dom örhängena var ju grymma! passar dig precis :-D roligt att kunna läsa om dina äventyr i den stora staden.. Kramar

Anonym sa...

Hej systeryster! vad roligt att du har en blogg, det visste inte jag:). Här kan man ju hänga med vad som händer dig, är väldigt nyfiken på hur du har det i storstaden och på utbildningen gumman! Sköt om dig! Kramar johanna