torsdag 5 februari 2009

Bättre å bättre dag för dag, eller hur var det?

plus-sidan finnes:
1) Fick tillbaks NT-tentan som visade att jag är onödigt bra på NT.
2) Bestämde mig för att åka till Linda i helgen, och hon hade tid&lust att ta emot mig.
3) Beställde en billig sj-biljett till Göteborg den 25 mars, och det är en första klass-biljett! Sweet!
4) Fick mail från min moster. Roligt!
5) Läser etik med Elena Namli, som är stört-skön. Jag gillar mina lärare.

På minus-sidan har jag fortfarande:
1) Andreas är långt borta
2) Jag får tillbaks religionspsykologi-tentan nästa vecka. Oroligt!
3) Det snöar. Jag vill ha vår.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till tentaresultatet. Kan väl inte bli onödigt bra? - kunskap lär ju vara lätt att bära.....du tycks oxå instämma i den gamla göteborgsvitsen - vad är det bästa med STockholm? de e la tåget till Göteborg..../Karin D