måndag 9 februari 2009

Katten musen tiotusen


I helgen var jag i snöiga snöiga Örebro och hälsade på Linda och Emil. Galet snöigt och galet trevligt. Det knasiga var att jag spelade spel hela tiden. Mest tärning, ett spel som de kallade Katten musen tiotusen (hahaha, roligt namn), som jag var ganska bra på, tycker jag. Jag vann ganska ofta. Det gick ut på att man skulle få 10 000 poäng och det får man genom att slå sex tärningar och om man får stege får man 1500 poäng och om man får en etta får man 100 poäng och om man får trepar får man 1000 poäng. Nu kan ni börja spela. Det är jätteroligt!

2 kommentarer:

Linda sa...

HAHAHA! DU är rolig.
Tack för i helgen. Nu återhämtar jag mig... Trött hela tiden, haha. Men det som är bra med att vara uppe jättesent en natt är att man går o lägger sig tidigt nästa kväll. Nu är det bara att fortsätta i den dygnsrytmen. Det skulle nog jag må bra av. tack, tack!

Malin sa...

Kan du inte komma hit o spela?

Saknar dig så hjärtskärans mycket.

Puss!