onsdag 4 februari 2009

En så galet bra dag!

Idag är en så bra dag. Den är fantastisk. Det bestämde jag mig för igår, för igår var så oerhört dålig. Så Ida-Maria och jag bestämde att det skulle vara en bra dag idag.
Och det är en bra dag. På radion spelades jättebra låtar i morse när jag vaknade. Jag får inte skavsår av mina nya skor (som by the way kostade 124,50. Rea är min vän!). Jag hade jättegod linssoppa med mig till lunch, och en grapefrukt. Vi pratade om LB (min lärare på SVF, mannen till vänster på bilden. Den andra är Anders) på fikat, och det blir jag alltid glad av.

Nu ska vi ha andlig vägledningssamtal, vilket är trevligt. Tänk om jag får post idag, det skulle vara grädden på moset!

3 kommentarer:

Linda sa...

Ingen post, inte från mig iallafall, men en kommentar iallafall.
LB och Anders alltså, vilka män. Och vilka tider! Det var gott.
Nu är också gott, men det är mycket. Mycket att göra och mycket intressant nästan alltihopa.
Vi har börjat med GT-kursen nu. Du milde, vilken otrolig lärare vi har!
Och så har vi Kyrkan i världen, om kyrkans roll i världen o liknande. Det griper tag i mig och är ganska jobbigt...

Bra att bestämma sig för en otroligt bra dag, i beslutsamheten ligger mycket gott.
Kramkram

Anonym sa...

Det låter ju strålande med en så bra dag! På mitt jobb så drabbas den ena efter den andra av vinterkräksjukan. Peppar, peppar jag har ännu inte insjuknat och det är ju väldigt bra för mig. Jag har bara haft att göra med engagerade och positiva människor idag - tänk så bra!Och nu snöar det...vilket jag är nöjd med för det blir ljusare. Kram

Anonym sa...

Det blev en så galet bra dag. IFK Kungälv slog Sandviken i bandy på kvällen med 3-2 i en jättespännade match. Vi saknade dig för övriga familjen var där.
Jag hoppas det blir en galet bra dag även på fredag när IFK spelar mot Västerås!