torsdag 9 september 2010

Hela veckan

Har ni tänkt på det här med veckor? Att de är jättelånga i början och sen är de nästan slut? Jo, jag menar som såhär:
I måndags började jag längta till fredag för att jag ska åka hem till Kungälv då. Men man det blir så deppigt om man börjar längta till helgen redan på måndag, så jag försökte skjuta upp längtan. Och sen kom tisdagen och det är nästan lika långt till helgen som måndagen. Och igår var det onsdag och då är det mitt i veckan och jag hade fullt upp med plugg och föreläsningar och scout, så då hann jag inte längta. Och idag är det torsdag och då är det nästan fredag som ju är helg, och nu blir jag stressad för att jag inte hinner med allt jag ska göra innan helgen! Så sjukt!

Här är en bild från i somras när jag blev firad för min 25 årsdag i förväg eftersom jag var i fjällen när jag faktiskt fyllde år. Jag tycker att det är roligt att jag är så glad med alla paket, men Simon ser lite mindre nöjd ut.

Ida-Maria:
Måndag
Tisdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
Lördag
Söndag

1 kommentar:

Ida-Maria sa...

hahaha, måndag tisdag onsdag torsdag...