onsdag 22 september 2010

JAG ÄLSKAR ANDREAS!!

Nu är det inte långt kvar. Inte alls långt. Antagligen får vi nyckeln till den nya lägenheten på fredag. FREDAG! Idag är det onsdag. Jag har betalat första hyran idag. Igår köpte jag flyttkartonger. På måndag åker Andreas till Alingsås för att hämta grejer. Snart måste jag börja packa. Om typ en vecka kommer jag och Andreas bo ihop. BO IHOP!! Förstår ni hur oerhört fantastiskt och efterlängtat det är? Väldigt! Jag kommer aldrig mer behöva klä på mig vettiga kläder för att gå till köket, bara en sån sak. Jag kommer inte behöva gå å lägga mig bara för att Andreas gör det. Vi kommer kunna bjuda hem folk och de kommer få plats. Vi kommer kunna ha folk sovande hemma hos oss och behöver inte låna Ida-Marias skabbiga tältsäng.
Och så kommer jag få bo ihop med min kärlek! Jag längtar!!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Grymt kul!
Var?
Jag och Daniel flyttar till Årsta i mars! Jag längtar också efter ett riktigt hem. /Johanna Lööw

Cissi sa...

Mysigt! Det är ni värda! =)