måndag 17 november 2008

Jag mår dåligt, men ändå oförskämt bra

Först vill jag tala om att jag är förkyld och att det därför är synd om mig. Tro inget annat.

Jag vill också berätta att Salem och gänget var fantastiskt! Helt makalöst. Vi hade dåliga platser, men det gjorde inget. Vi fick titta på Salems högra profil och hans vackra rygg mycket. Det är ingen skit, faktiskt.

Jag fick tillbaks Kristendomens historia-tentan idag. Jag fick 14,5 av 16 möjliga, så jag är väldigt nöjd. Tobbe som fick 54,5 av 57 på GT-tentan fick 14 på denna. Det är en liten seger att vara bättre än honom, moahaha (mitt elaka skratt). Ett roligt slarvfel som jag gjorde var att jag placerade in den engelska drottningen Elisabeth I 1000 år fel på en tidslinje... Men jag fick full poäng på den frågan ändå, så det gjorde inget, moahaha! Jag är nöjd.

Ni som följer min blogg vet att jag har ett klädköps-förbud. Det går sådär... Jag köpte mig en kavaj i lördags och en kjol när jag var i Göteborg, så... Å andra sidan var regeln att jag fick köpa kläder om jag tänkt köpa ett plagg i tre veckor eller mer, och en svart kjol har jag letat efter sedan 2005 och en svart kavaj har jag letat efter sen jag såg Ally McBeal för första gången, så jag tycker att jag får köpa detta... Hmm....

3 kommentarer:

Malin sa...

Grattis älskade du till det fina resultatet. Jag är inte förvånad.

Äntligen kan du sluta leta efter en svart kjol... det är ju inte överdrivet att säga att du har letat efter en sen 2005.

Linda sa...

Hahaha, det var den roligaste/larvigaste lilla regel jag sett i ett köpstopp.
Men jag tror du blir läcker i både kavajen och kjolen.

Jag vill också ha tillbaka tenta.
Och så vill jag träffa dig snart, min sköna. Vi är väl vänner, du och jag?

Anonym sa...

Grattis till det grymma resultatet!!!! du rockar fett som vanligt:) om du kommer hem till mej i veckan så ska ja baka en tårta till dej för att du är så duktig!! pussssss....