fredag 14 november 2008

Nu är jag uppe i varv...

Okej, nu hoppas jag att inte Lina läser detta, eftersom det är en överraskning för henne, men jag måste skriva det ändå! Lina, Ida-Maria och jag ska på konsert ikväll och jag är så grymt laddad! Vi ska se Salem!!!
Jag längtar längtar längtar. Han är så bra. Dessutom är det inte bara han som spelar, för han spelar med Sveriges radios symfoniorkester och Anders Widmark, så det kan omöjligt bli dåligt. Men Salem al Fakir! Man blir ju lycklig bara man tänker på honom. Det kostar dessuton bara 120 kronor. Jag är så lycklig!!

I onsdags var ärkebiskopen Andres Wejryd här på THS och predikade. Han var väldigt bra. Han sa en sak som fastnade.
Det är bra att tro på Gud, men det bästa är att Han tror på oss.
Känns inte det väldigt skönt?! Ibland är det gött att det finns en ärkebiskop till att säga sånt...

2 kommentarer:

Malin sa...

Ibland är det gött!

Kakans smått å gott sa...

Hörde att konserten var kanon!! Skulle såå gärna vilja gå!