fredag 28 november 2008

Tentan är klar, hurra!

Nu är snön borta. Och jag har gjort tentan. Den gick hyfsat, tror jag... Det beror på hur snäll Sven är när han rättar. Men jag tror att det gick bra. Det är lite tråkigt när man har pluggat så mycket och sedan kommer det bara fem små frågor på tentan, så att man inte kan visa allt som man har lärt sig. Och om det hade kommit några andra frågor på tentan så skulle jag lätt få VG, men nu vet jag inte. Det borde vara fler frågor på tentorna, tycker jag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till en avklarad tenta, hoppas det gick bra! Här är en ny webbplats som preci sett dagens ljus: www.krets1.se (kolla så hitta du bilder på folk du känner!) Kram från Bosse

Anonym sa...

Hej! När du går in och tittar på Krets1 hemsida saknar du kanske min bild. Även idag (nyårsafton) kunde jag inte vara med och städa.Jag var bunden till sängen av feber. Det är jättetråkigt att vara sjuk.
Mor har pyntat hemma och gjort så adventfint.Ängeln hänger i ditt rum och en ny stake står i fönstret i vardagsrummet.
Hela tre nya CD med julmusik har din mor köpt för att förgylla vår jul med. Jag har redan fastnat för en sång om Jerusalem som heter Den heliga staden av S. Adam. Finns den bland noterna i THS biblotekt så kan du väl kopiera den till mig.
Med lite träning skulle man faktiskt kunna sjunga den till husbehov. Okey - mycket träning!
Jag minns sången från gamla Missionskyrkan på Västra gatan när Stig P och Gösta J framförde den.
Ha ett gott nytt kyrkoår!

Malin sa...

Hej Maria. Du är grymmast! Jag längtar som tusan efter jul i Kungälv. När åker du hem?

Puss