onsdag 28 september 2011

Förslag på första pastorstjänst

Ni som läser min blogg slaviskt vet att jag igår fick förslag på vilken tjänst missionskyrkan tycker att jag ska söka som min första pastorstjänst. Det som ni kanske inte vet är att vi rekommenderas att hålla lite tyst om det. Därför väljer jag att inte blogga om det och kanske inte ens säga något till er om ni frågar mig ansikte mot ansikte.

Ni som följer min blogg vet också att jag, Andreas och hela familjen Öst/Benjaminsson/Cortés åker till Rhodos, Grekland imorgon. Hur gött som helst! Jag ska äta all inclusive-glass och leka med barn (och dessutom plugga en hel del är tanken) en hel vecka.

Såhär glad såg jag ut förra gången jag var i Grekland för drygt fem år sedan:

Jag tror att det blir ännu bättre den här gången.

Hejdå!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi önskar Er alla en riktigt, riktig härlig vecka på Rhodos!!
/Kram mamma

Kristin sa...

Idag åker du! Ha det jättejättefint! Jag är lite avis.

Karin sa...

Ha det gott! Tänk på solskydd....