onsdag 21 september 2011

Rolig höst

22-25 september Svalkanhelg med pastorskandidaterna på Pojkebo, Alingsås.
26-27 september Träffar med distriktsförestådnare och missionskyrkan inför min ordination.
29 september-6 oktober Rhodos med Andreas och familjerna Öst, Benjaminsson och Cortés.
9 oktober Predika i Kyrkan vid Brommaplan på equmenias bön- och offerdag.
14-16 oktober Mamma, pappa och Hymer kommer till Stockholm.
29-30 oktober Förträff inför Israel/Palestina-resa.
11-13 november Styrelsehelg med equmenia tillsammans med Gemensam framtid.
25-27 november Favorit i repris med tjejhelg med Karin, Ida-Maria och Maria i Lidköping.

30 november- 10 december Studieresa till Israel/Palestina med Diakonia.
runt 22 december Åka till Kungälv och fira jul.

Desstom kommer jag plugga massor och jobba lite. Så det blir en rolig höst.

Joel:
Jag hörde att du klarade lastbils-teorin. Grattis!
Jag kommer ha en rolig höst!

3 kommentarer:

Kakans smått å gott sa...

Haha, tog vi inget kort på oss allihop förra gången? Jo, med visst gjorde vi det. Ska rota lite i min hårddisk..

Karin sa...

Det är inte klokt, är du redan nästan färdig, du började ju nyss????

Maria sa...

Jag har ett fint kort i min mobil som vi skickade till Samuel, alla glufsar i sig av julgodiset. Å du Karin är tjockast av alla :)
Kram