fredag 4 december 2009

Åhh... tack!

Idag ska jag göra tre saker. Grekiska, städa och åka till Jakan på julfest. Så det blir nog bra. Dessutom kommer Kristin till mig ikväll, hurra!

Nu ska ni få se på mina strumpor. De första paren, som hör ihop och är underbara fick jag av Linda, som jag gick på folkhögskola ihop med och som nu läser till tandsköterska.Det andra paret är från Eyvor, som är Andreas mamma och som inte bara skickade kärlek i form av strumpor, utan skickade med kärlek i form av nötkakor!! Tack! Det passar, som du förstår, bra idag då jag ska göra grekiska och städa.

Ni andra som inte har skickat strumpor än, men som tänker på det, ni behöver inte känna er dåliga om ni inte vill skicka två par, som Linda, eller om ni inte vill skicka kakor, som Eyvor. Men självklart får ni göra det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fina och roliga strumpor! Jag undrar var man kan köpa sådana. H&de M och Lindex har inte de roligaste. När man vill ge bort strumpor vill man ge bort fina strumpor ju!
Kram Johanna Lööw