torsdag 10 december 2009

Strumpor jag gillar

Idag har jag öppnat strumppaket från min älskade Andreas. De är jättefina. Randiga, många färger och riktigt varma, för de är av ull. Jag fick för några dagar sedan strumpor av Andreas pappa Jan-Eric, som ligger här bredvid. (Jag är glad att jag tycker mer om Andreas strumpor, för det tyder på att han känner mig mer än vad hans pappa gör, vilket jag tycker är sunt.)

Jag vill också säga att nu har jag inga fler strumppaket att öppna, så om ni vill så får ni skicka ett par. Jag är oerhört tacksam över dem jag har fått, men ju fler, desto roligare.

Andreas fick häromdagen ett par raggsockar som jag älskar! Tyvärr är det inte jag som har gjort dem, utan en scoutledarkompis till Andreas. Men visst är de underbara?!

Ikväll ska jag och fina Lina på Salem-konsert i Berwaldhallen. Förra året var vi på en liknande konsert tillsammans med Ida-Maria, men hon jobbar ikväll så det får bli vara vi. Men Salem är där, och Jojje Wadenius och Sveriges Radios symfoniorkester. Så det kan nog bli fint, ska ni se.

Joel:
Fina strumpor har jag fått.
Raggsockorna är tyvärr inte mina, de är Andreas
Ikväll ska jag och Lina på Salem-konsert och Jojje W ska vara där.

Inga kommentarer: