fredag 28 maj 2010

Skolan, jobbet och livet

Jag sitter med mina hemtentor nu. Det är inte jätteroligt, men det går. Jag har lämnat in min tolkningsövning och igår predikade jag för sista gången för våren. Det känns skönt. Nu är det alltså bara hemtentor och en salstenta kvar. Men det ska nog gå bra. Förutom allt i skolan så har jag jobbet. I måndags hade vi en studiecirkel med scoutledarna om det nya scoutledarmaterialet. Det är väldigt fräscht. Jag gillar det. Roligt att få sätta sig in i det lite mer... Bilderna är alltså från vår studiecirkel. Visst ser det inspirerande ut?!

Förutom skolan och jobbet så har jag fritid. Det är skönt. Igår fyllde Andreas år. Det firade vi med att gå på Sex and the City 2-premiären. (Ja, det var jag som valde film...) Idag ska vi fira ännu mer med att gå ut å äta med några kompisar. Det blir trevligt.

Inga kommentarer: