fredag 3 december 2010

Tjejhelg på g...

Just nu är det lite för mycket konstigt i mitt liv. Saker som jag inte är van vid. Saker som jag helst inte vill vara med om. Men så är det.

Därför är det så roligt att tre av mina älskade vänner från SVF ska komma till mig ikväll och vara här hela helgen. Karin kommer från Lidköping, Maria från Jönköping och Ida-Maria från Örebro. Vi har inte umgåtts tillsammans på flera år. Vi ses bara på bröllop nu för tiden. Och eftersom vi inte har något mer bröllop inplanerat så såg jag och Ida-Maria till att vi kunde ses i alla fall. Vi har planerat i flera månader. ÄNTLIGEN ska vi umgås! Det blir så himla bra!!

2 kommentarer:

Kakans smått å gott sa...

Ser grymt mkt fram emot det!! Det blir kanoners! Synd bara att jag inte kan åka hemifrån förrän kl 16.30:(

Ida-Maria sa...

Det blir så himla bra blir det!!!