onsdag 22 december 2010

Två favorit-herrar

Idag har jag och mamma återigen bakat. Vörtbröd, chakladbiskvier, pepparkaksmuffins och jitterbuggare. Det är så mysigt att vara hemma och baka och sånt. Just nu sitter jag i soffan och tittar på Morden i Midsomer och myser.Förutom Tom Barnaby har jag idag umgåtts med min morfar. Jag gick över dit med muffins. örngott och lingonsylt från mamma, kände mig som Rödluvan. Sen satt jag och morfar och pratade politik och religion och massa annat också i flera timmar. Riktigt trevligt (förutom när han klagade över att folk klagar på SJ. Hmm). Det är egentligen bara Andreas som jag saknar här. Men snart kommer han hit (om tågen åker som de ska, alltså).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och Andreas kommer 1127 till Gbg i morgon. Puss puss//Andreas

Maria sa...

fint!! puss puss