tisdag 14 juni 2011

Göteborgsafton

Anledningen till att jag inte har bloggat på länge är att jag har semester och därför inte behöver sitta framför en dator. Så gött! Jag hoppas att ni, mina alskade läsare, inte blir sura.

Jag kan nu berätta att jag var på Liseberg igår tillsammans med Andreas och Malin. Vi åkte Lisebergsbanan. Den är hur rolig som helst, ju! Bästa tåget på länge! Och sen spelade vi bort lite pengar. Men Malin vann en Nobless-ask, så vi var glada. Vi var på Liseberg för att Bob Hund spelade. Jag undrar hur många gånger jag sett Bob Hund och hur många av de gångerna vi har setts på Liseberg. Konserten var mer nostalgi än nåt annat. Det regnade. Bob Hund är bäst i sol. Vi stod inte längst fram och hoppade. Bob Hund är bäst när man hoppar. Men det var väldigt roligt att vara där. Om ni vill se bättre Bob Hund-bilder och höra en annan röst om konserten så tycker jag att ni ska titta på Kristins blogg.


Inga kommentarer: