lördag 18 juni 2011

Mitt vackra hem

Häromdagen var jag, Andreas och Jonatan uppe i Bohuslän. Det är så oerhört vackert här. Jag blir helt kär när jag får lukta på, titta på och äta av Bohuslän.Vi var i Fjällbacka för att titta på Kungsklyftan, känd från Ronja Rövardotter och Camilla Läckbergs bok Predikanten.





Efter Fjällbacka åkte vi till Lysekil och åt. Jag åt räkmacka. Det är så tokgott! Ett jätteberg av räkor och någonstans långt därunder fanns en pytteliten rågmacka. Fint!!

Å, underbart!!

4 kommentarer:

Linus sa...

Ni är helt underbara!! Kom snart tillbaka till Stocket och förgyll tillvaron här också....

Karin sa...

Fjällbacka är fint! och väderöarna utanför! http://davidssonspadonso.blogspot.com/2010/04/okonkurrent.html

Och räkmacka...mmmm...hoppas ni får fortsätta glida på en. K

Pappa sa...

Hela Sverige är fantasiskt och det är roligt att ni gör Bohuslän. Det finns mycket att se och så här på "försäsongen" innan badgästerna har kommit och det fortfarande är tomt vid bryggorna. Se mera!

Malin sa...

Vad himlans fint det är ändå! Längtar tillbaks!