måndag 22 augusti 2011

Ge mig mer!

Nu har det gått över en vecka sedan konserten, men jag blir fortfarande helt snurrig när jag tänker att jag har varit på Jamie-konsert! Jag blir fnittrig och varm i magen när jag kommer på att vi var där. Här sitter några nöjda människor:Jamie showar på flygeln:En sak som Jamie är bra på, förutom att spela piano, skriva låtar och sjunga är att mellansnacka. Han är en riktig entertainer. Jag var ju tvungen att ha en bild på mig och Jamie tillsammans och eftersom vi satt på första raden så smet jag fram och lät Andreas fota mig. Här sjunger Jamie All at Sea, en av mina favoriter, än mer nu än före konserten. Jamie och hans bror Ben sjöng ihop. Roligt tyckte jag.Jamie jazzar loss Jamie-style!Fint när scenen speglar sig i vallgraven framför.Bara jag och Jamie när han spelar sin låt Gran Torino, ledmotivet till Clint Eastwood-filmen med samma namn.

Om ni vill se fler bilder på Dalhalla, Jamie och mig på Jamie-konserten så rekommenderar jag Ida-Marias blogg och Karins blogg. Liten varning bara: sista bilden på Karins blogg är alltså på mig och inte på min mamma. Och på bilden på mig och Andreas på Ida-Marias blogg så är jag inte full, och det är bara kaffe med mjölk i den färggranna muggen, inte spetsat alls. True story. Så vet ni.

1 kommentar:

Karin sa...

Jag tycker det ser ut som du på bilden, jag ser inte alls din mamma.