måndag 15 augusti 2011

Lycka i en stor stor grop

I lördags träffade jag Jamie Cullum. Om jag inte var helt förälskad i honom innan så är jag det absolut nu. Han är helt fantastisk! Och scenen. Dalhalla. Fantastisk utomhusscen! Speciellt en så underbart vacker kväll som vi var där på. Och att dessutom vara där med ett helt gäng fantastiska, underbara, glada och roliga vänner. Och som grädde på den varma chokladen satt vi på främsta raden. Konserten var magisk! MAGISK! Jamie levererade! Verkligen! Som han spelade! Som han sjöng. Som han underhöll! Och hans band! Fantastiska! Vilka talanger! Och Ben var med. Jamies bror. Han både spelade gitarr och sjöng. Dessutom har han ju skrivit många av de fantastiska låtarna!

Jag har massor av bilder. Jag ryser av välbehag bara av att se dem. Jag längtar tillbaks! Jamie lovade att komma tillbaks igen. Då hoppas jag att ni alla följer med så att ni får vara med om Jamie Cullum. Han är fantastisk! Fantastisk!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jamie rockade fett! Du rockade fett! Det var gött!
//Andreas

Malin sa...

Var det i ett stenbrott det där? Fint.

Anonym sa...

Det låter som om det låter fantastiskt! När var det han kommer tillbaka?
J-E

Maria sa...

Andreas: right back at ya!
Malin: det är ett gammalt kalkbrott.
J-E: det sa han inte. Men han lovade att komma tillbaks.