tisdag 16 december 2008

Julpynt på THS

Jag har inget julpynt på mitt rum där jag bor, och det är lite tråkigt. Men det är ju bättre än detta gräsliga julpynt som hänger på min skola. Hur i hela friden tänkte de där? Jag menar, en fisk med ljusslinga och tomtemössa är inte juligt! Jag brukar ju vara för fiskar, jag har till och med en intatuerad på min kropp, men detta är inte okej.

Förslag på julpynt på THS nästa år:

1 - JESUSBARNET

2 - stjärna

3 - gravid 14-åring

4 - julklappar (hels till mig...)

5 - Ett får

5 kommentarer:

Kakans smått å gott sa...

hahaha, den är ju verligen otroligt ful. Ja, hur tänkte de? Antagligen inte.. tycker dina förslag på dekorationer var bättre även om jag fick tänka till innan jag förstod det med den gravida 14-åringen:)

Anonym sa...

Jag har en liten kartong med julpynt som du själv har gjort. En del av dessa julpynt pryder nu mitt arbetsrum. Snyggt... orginellt, och mycket bra gjort av en pysslig tjej i förskolan. Toarulletomatar och sånt.

Anonym sa...

Jag tycker att den va så fruktansvärt ful att den blev rolig!! kan va för att ja är förkyld o febrig..
See you in kingriver baby!! pussssssss.

Kristin sa...

toarulletomater! det vill jag se!

Linda sa...

Jag tycker ändå den fångar kommersen i julruschen trots allt. Han ser ju helt matt ut. Eller groggy. Hm. På min skola har vi en gran med ljus och finglitter i. Det är fint.