måndag 29 december 2008

Tjock i jul?

Jag läste Metro idag (när jag för övrigt väntade på alingsåspendeln, som först var försenad, sedan var inställd, nästa tåg var också försenad och till slut kom den, 50 minuter försent). Där stod det att många kommer börja banta efter nyår, och de ville ge tips på hur man kan starta året på ett nyttigt sätt. Henrik Rydberg, som jag inte vet vem han är, (men som antagligen väldigt vältränad och bara äter nyttigt) förklarar för oss andra:


Det är inte klokt. Tänk om jag bara hade vetat det tidigare (och här dryper jag av ironi). Det är ett av de mest användbara mat-och-motion-tipsen jag stött på. Den enda som jag tycker är bättre är nog ÄT MINDRE OCH RÖR DIG MER!!! Men vad vet jag?

Jag fick pengar till Friskis&Svettis-kort av mamma och pappa i julklapp. Det är roligt!

1 kommentar:

Nicklas Sundberg sa...

Ibland kan man känna sig riktigt intelligent och bildad av andras snusförnuftiga uttalande. Gott nytt år! Kramar Nicklas