lördag 3 januari 2009

Dag två 2009 var väldigt bra

Igår var en sån bra dag. Jag träffade Ros för första gången. Hon är bedårande! Hon skrek ganska mycket på mig. Hon hade tydligen ont i magen. Inte roligt. Men det gjorde inget, hon var underbar ändå. Och Fredrik sa att hon kunde heta Maria efter mig om jag satt barnvakt åt henne, vilket jag mer än gärna gör. Hon var så söt!! Alltså kommer jag bestämt börja hävda att hon heter Maria efter mig. Trevligt!
Pappas flicka. Tuppkam redan när hon är 14 dagar gammal.



Det märkligaste var att hon hade fått massa kläder av vänner och släkt och sånt - allt i rosa. Och till och med ni som inte känner Fredd och Jossan kan ju se på bilderna att de inte är den rosa typen... Konstigt! Av mig och Andreas fick hon sin första leksak, en orange brio-bil. Hon blev glad.

Kvällen var också bra. Jag och Andreas åkte hem till Malin och åt scones och spelade MIG. Jag vann, vilket var väldigt roligt. Och så var det roligt att umgås med Malin, också...

Inga kommentarer: