fredag 16 januari 2009

En gjord, en kvar

Tentan klar. Och det gick nog bra. Jag känner mig i alla fall grymt nöjd med min insats. Nu ska jag och Ida och Lina och kanske fler från klassen åka in till stan och äta lunch. Jag ska köpa skor också, för alla mina är det hål i. Och en pärm som jag ska ha till kören som jag började i i tisdags. I alla fall så kommer vi prata om tentan och vilka frågor man missade på. Det är fruktansvärt att komma på vad man skulle ha skrivit. Min dröm är att vi inte ska prata om det, men det kommer inte funka. Bajs!

Igår fick jag ett paket av Andreas. En blandskiva som han gjort till mig för att jag skulle få tenta-plugg-energi. Det är kärlek. Men det bästa är att han skickade Sex and the City-filmen. Jag såg extramaterialet igår. Idag ska jag se filmen. Jag läääängtar!!!
Imorgon ska jag börja plugga för nästa tenta som är på fredag, alltså om en vecka. Och då är det religionspsykologi. Det är krångligt!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Älska älska älska Sex and the city!! Jag säger bara två saker: gullig pojke du har och ENJOY!