söndag 18 januari 2009

Tidsfördriv. Japp.

Ja, jag pluggar, men jag behöver en paus nu (igen). Jag slösurfade lite igår och hittade en jätterolig sida. Det är som ett geografiprov, fast utan att jag kan blir underkänd och Gudrun (som min geografilärare på högstadiet) blir besviken på mig. Perfekt. Jag är ganska duktig tycker jag.

Jag har alltså tenta på fredag igen. På THS har man parallella kurser, vilket känns otroligt dumt. I alla fall så har jag religionspsykologi-tenta på fredag. Min granne längst bort som ser ut som Jonatan lite, men heter Pontus och läser till psykolog tyckte att det lät väldigt intressant. Han har nog rätt, men det är tråkigt att behöööva plugga...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag behöver också en liten paus i arbetet. Snart är det lunch och det känns i magen som börjar kurra lite smått. Idag har vi snöblandat slask - riktigt trist väder! Härom dagen tändes vår ytterlampa kl. 14 - så grått och trist. I lördags fick jag en bukett tulpaner av pappa och det är ju ett härligt vårtecken!
Kämpa på med tenta-läsningen! Kram

Anonym sa...

Morten och jag klarade tyvär inte att peka ut alla landskap i Sverige:). Han är norrman men vad ska jag skylla på, gunilla;)???

Anonym sa...

gudrun menade jag=)