söndag 4 oktober 2009

Å... Alingsås...

Ibland säger man äntligen hemma, men nu gör jag inte det. Jag hade en så oerhört bra helg tillsammans med min älskade och jag ville inte alls åka hit. Tur att Malin är här, annars hade jag stannat i Alingsås för evigt (nej, men jag hade velat).

Jag och Andreas har umgåtts. Mer än så behövdes inte. Vi såg på Miss Congeniality 2 och The Boat that Rocked. Båda väldigt lagom. Det mest seriösa vi gjorde var nog att gå på Ljus i Alingsås. Det var fint. Tre av fyra av mina favoriter fick jag med på med på detta kort. Maneten, Andreas och fullmånen. Det fjärde var prismor som hängde i träd.
Sedan gick vi hem till Andreas föräldrar som hade tänt brasan. Underbart.
Idag var vi i kyrkan. Lång gudstjänst och gott kyrkkaffe. Söndagsskolan hade en utställning med valfisk och Noak. Jättefina, eller hur?!

Nu sitter Malin i min säng, så jag ska sluta.

2 kommentarer:

Mamma sa...

Jag ser inte Andreas! Jag tror att du ser det du vill se!

Maria sa...

han är i maneten, jag lovar!