torsdag 15 oktober 2009

Min bästa lek från min bästa pojkvän

Min pojkvän är den bästa pojkvännen i hela världen. I alla fall för mig.

Häromdagen skickade han ett paket till mig. På det stod det Öppnas då hösten är som mörkast och grekiskan är som svårast. Puss! och eftersom grekiskan blir svårare och svårare för varje dag, så öppnade jag det med en gång. Och i paketet låg det en liten liten bok. hopp! drömmar! hette den.Och i hela boken stod fina saker om hopp och drömmar. Och det hade varit fint bara att få en sådan bok, men min älskade pojkvän känner mig väl och vet att jag behöver något annat för att bli riktigt uppiggade. Och det är bajs!


Å, underbara Andreas! Du är så underbar och fantastisk! Puss!!

6 kommentarer:

Sofia sa...

haha, härligt!
varma Kramar!!!

Anna. B sa...

Haha!! Så himla gulligt av honom! Vilken uppmuntran....bilderna var störtsköna!!

Anonym sa...

Att föstöra boken och skriva b--s, tycker jag var ganska onödigt!

Anonym sa...

Att föstöra boken och skriva b--s, tycker jag var ganska onödigt!

Ida-Maria sa...

åh han är underbar!!! hahaha....

Kristin sa...

ååååh! vilken tur att jag är hemma i göteborg och inte i biblioteket på skolan, för jag kunde verkligen inte sluta gapflabba!