måndag 19 oktober 2009

Modell för en kväll

Ikväll har jag varit modell. Eller, jag blev sminkad och fotograferad på ett ställe. Jag fick gå dit och piffa till mig och så tog de kort på min och sen fick jag lov att köpa korten, om jag ville. Jag hade naturligtvis med mig min Ida-Maria. Här är vi innan vi blev sminkade.
De tog tokmånga kort på oss. Ida var snygg på de flesta, jag såg ut som ett fån på nästan alla. Jag köpte inga bilder, Ida hade svårt att välja ut vilka hon skulle köpa. Hon köpte fem. Men jag hade roligt ändå.

Såhär såg vi ut på tunnelbanan på väg hem. Det syns inte så tydligt kanske, men jag är spacklad!

Imorgon får jag min hemtenta i Kristendomen i Sverige. Önska mig lycka till och be en extra bön, tack.

Joel:
Ida är snygg på kort.
Jag är snygg live.

3 kommentarer:

Mamma sa...

Mitt hjärta - Du är sötas naturell!!!

Du och dina syskon är alltid i mina böner!

Anonym sa...

Ida ser trevlig ut. Har hon någon pojkvän?

Maria sa...

Ida ska gifta sig till sommaren... Vem undrar?