fredag 26 mars 2010

Inredningsdetaljer i Bifrostkyrkan

Nu har jag varit på praktik i Bifrostkyrkan, Mölndal i några dagar. Det funkar bra. Jag har varit med i ett påskspel, jag har sjungit på ett äldreboende, jag har varit med på konfirmationslektion, jag har varit med på Alpha-krus, jag har varit med på styrelsemöten och massa annat. I kväll ska jag på konfahajk. Imorgon är det gudstjänst i kyrkan och på sjukhuset.
Om ni undrar hur det ser ut i Bifrostkyrkan så ser det bland annat ut såhär:

2 kommentarer:

Karin sa...

Har just ägnat mig åt kreativt glasskapande och tycker sista bilden är bäst.

Malin sa...

Ja sista bilden är klart bäst, jag gillar att bildspråket är modernt medan budskapet är evigt.

Sen har jag aldrig riktigt förstått mig på prydnadstallrikar. Tallrikar skall man ju äta på!!!