torsdag 26 augusti 2010

Tillbaka i Stockholm

Ja, nu är jag tillbaks i Stockholm. Det var fint att träffa Andreas. Tänk att han är den människa som jag har mest kontakt med och som jag träffar oftast och som jag talar med oftast, och så är det honom jag saknar mest av allt när jag inte är med honom. Fint är det!
Men som ni vet så saknar jag mina västkustsvänner mycket också. Jag träffade bland annat den fina Jonatan i lördags. Vi fikade, gick på museum och åt mat. Fina grejer. Nu ska vi bara se till att han kommer upp hit till Stockholm någon gång också.Några andra som jag träffade några gånger var familjen Sporre. Först träffades vi på en etiopiengala som Johannas kompisar hade ordnat. Och i tisdags fyllde Emelie år, så då var vi bjudna dit på mat. Oerhört gott! Här tittar min mor och systrarna Sporre i en bok som Emelie fick av Johanna, trots att Johanna helst velat ha den själv. Jag klarar mig utan.

Idag är min kära pojkvän ledig, så vi ska gå på museum. Det är min nya grej, tror jag. I sommar har jag varit på fotografiska med Andreas, moderna och röhsska med Kristin och världskultusmuseet med Jonatan, och kanske något mer? Kommer inte ihåg... Men idag blir det i alla fall etnologiska med Andreas. Fina grejer.

Joel:
Nu är jag tillbaks i Stockholm
Andreas är fin!
Museer är roliga

Inga kommentarer: