tisdag 18 januari 2011

Roligt och oroligt

Igår hade jag och Andreas en fantastisk dag. Vi köpte möbler. Vi har för lite förvaringsutrymme i vår lägenhet, så vi skulle köpa en stor byrå tänkte vi. Planen var att köpa en Hemnes-byrå på IKEA för 1500 kronor, men vi köpte en ganska sleten, men stor och fin byrå på Myrorna för 200 kronor istället. Det gjorde att vi kunde köpa en stor fin fåtölj också. Och en matta. Och jag köpte denna rättviksmålade möbel som jag tänkte ha som sängbord:

Dagen avslutade vi med att äta kvällsmat hos Markus och Lisa som vi lånade bilen av. Riktigt trevligt.

Resten av veckan ska jag läsa uppsatser, gå på uppsatsframläggningar och oroa mig över min egen uppsats som jag ska börja på nästa vecka. Ungefär så.

2 kommentarer:

Malin sa...

Fina möbler! Det är himla kul när man hittar billigt och bra och slipper ikea-skruvandet!

Lycka till med uppsatsen.

Anonym sa...

Vilka fynd! Dessutom få låna bil OCH bli bjudna på kvällsmat - vilka vänner! Jag förstår att det var en toppendag. /Mamma