måndag 3 januari 2011

Packar ihop

Nu håller jag på att packa ihop det sista här i Kungälv, för idag ska jag åka till Stockholm. Känns bra. Igår när jag sa hejdå till mamma sa hon att det var roligt att jag varit hemma så länge som jag varit, och så sa hon att det var bra gjort. Jag håller med!
Ja, om två timmar sitter jag på tåget till Stockholm. Sedan ska jag inte åka tåg på en månad. Skönt!

Nu har jag fått hemtentan. Tre stora frågor, men det kan nog gå. Jag ska bland annat "analysera utifrån ett socialkonstruktivistiskt feministiskt synsätt den kritik som riktas mot naturrättslig syn på etik". Bara att jag förstår meningen får mig att känna mig duktig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Maria!

Morfar är min räddare i sånna där lägen. Jag har pratat med honom många gånger de senaste dagarna eftersom jag inte förstår vad meningarna betyder! Han är en klippa den där korta mannen!

Lycka till!
Kram
minsta kusinen i Gävle