söndag 16 oktober 2011

Finbesök, jomantackar

Mamma och pappa är här. De kom i fredags när jag var hos Anna-Lena och åker inte förrän imorgon. De har tagit ut lite semester för att komma hit. Underbart. Jag tycker verkligen om mina föräldrar. De är så trevliga!

Igår var vi ute och gick på en ås, åt mat på stan, gick på Fotografiska (åk dit nu om ni har möjlighet! fantastisk utställning om djurlivet i afrika) och hade bildvisning om späckhuggare, grekland, mygg, familjen och mycket annat. Här planerar pappa och Andreas lägerbål. Det är som att sluttning = lägerbål. Andreas lärde oss lägerbålsropet "Bomshackalack, vi har en mack! Långared, Långared, Långared".Idag har vi varit på gudstjänst i Kyrkan vid Brommaplan där jag jobbar, Andreas och pappa åkte till Claes Olsson när jag och mamma handlade mat och gick en promenad, vi har ätit mammas köttgryta och sen har jag pluggat lite. Snart ska vi se nya tv-serien Pan Am. Jag har höga förhoppningar på den!

Inga kommentarer: