tisdag 18 oktober 2011

Väldigt oförberedd, trots allt

Jag och Andreas ska gifta oss. (Jag vet att många av er har funderat på om det är sant. Det kan vara sant även om det inte står på facebook eller på min blogg.) Hurra! Det är riktigt roligt, tycker jag. Förutom planeringen. För trots att jag varit på fler bröllop än jag kommer ihåg, så har jag ingen aning om hur man planerar ett. Men det löser väl sig. Här är några av de bröllop jag varit på. Flera av brudparen känner jag väl. Några av dem kommer jag knappt ihåg. Hmm... Men jag kan i alla fall använda bilderna som inspiration.
Vi får se hur det blir...

5 kommentarer:

Linda sa...

Åh! Hurra! Hurra! Hurra! Hurra!
Ett tips är att använda en anteckningsbok i alla fall, och det har väl du flera av. Om inte kan du ju börja fylla på med nya stämplar på pocketshop...
Tja-a, mer än så kommer jag faktiskt inte ihåg...

Kristin sa...

hjälpars vad många bröllop du har varit på! kul!
själv tycker jag att det verkar vara hur skojigt som helst att planera bröllop. mest för att jag redan har så tydliga (knäppa) idéer om hur jag vill ha det, tror jag. trots att jag inte ens är i närheten av att gifta mig. men jag antar att om jag själv närmade mig skulle jag glömma bort alla idéer och få panik ...

Mariastenow sa...

Åh vad kuuul. :) känner att kombinationen Maria-Andreas är bra, haha (eftersom jag också heter Maria och min pojkvän heter Andreas, höhöö). Tjohoo, du är bra. :)

Anonym sa...

BRÖLLOP ÄR ROLIGT!!! Det ska njutas under planerings-tiden och inte nervös-stressas.
Vet du att det är 15 år sedan vi gifte oss? Tips & ideér från då känns uråldrigt. Bara för det är så länge sedan fick ju du inte möjlighet att vara med. Däremot är du välkommen hem och se på kort och film.
Säg bara till så finns vi där, med all hjälp och stöd vi kan. Jag ska tänka ut hur jag kan få till det som Andreas frågade om.

KRAM TILL DIG, DIN LILLA LJUVLIGA VARELSE & BLIVANDE VACKRA BRUD från en LottenTott

Cissi sa...

Jag måste bara igen få säga att jag tycker det är så himla roligt att ni ska gifta er! Som man kan se från bilderna på din blogg har ni ju massor av folk runt omkring er som nyligen gift sig, men om du/ni vill ventliera ideér eller ha tips och råd får ni gärna höra av er, när som helst! =)