fredag 16 december 2011

All I want for christmas

Nu vet jag vad jag önskar mig i julklapp. Jag vill ha Johanna Koljonens På spåret-pokal. Den säljs just nu på auktion som P3 och Musikhjälpen har till förmån för att flickor ska få gå i skolan. Kolla in vad Musikhjälpen är och gör på SVT2, lyssna på P3 eller gå in här. Var gärna med och skänk pengar också. Men framförallt: buda på pokalen och ge den till mig. Antingen till mig i julklapp eller till mig och Anderas i bröllopspresent (jo, han vill också ha den. Han har till och med pratat med Johanna en gång!! Och en gång tog han en tio-poängare på På spåret när de tävlande bara tog det på sex poäng!). Då blir inte bara jag och Andreas glada, utan också väldigt många flickor i världen som får gå i skolan.

Jag älskar Johanna Koljonen, jag älskar På spåret, jag älskar att gå i skolan. Det är helt enkelt bästa presenten att ge mig.

Inga kommentarer: