onsdag 14 december 2011

Frågor och svar

Många av er, mina fina läsare, har hört av er och frågat var jag är, varför jag inte bloggar, och om jag mår bra. Tack för att ni bryr er. Nu ska jag svara på frågorna.

Jag är hemma i Stockholm, Sverige igen. Det är gott att vara hemma hos Andreas.

Jag har inte bloggat på grund av nästa svar.

Jag mår bra idag, men har mått ganska dåligt. Min mage fick med sig dåliga saker från Jerusalem. Jag ska inte gå in på detaljer, men jag kan säga så mycket som att jag nu uppskattar att bajsa vanligt bajs. Jag har som tur var inte haft lektioner att missa måndag och tisdag, så det har inte varit panik, men eftersom jag inte kunnat äta ordentligt har jag inte haft nån energi, vilket gjort att jag inte pallat att läsa heller. Så nu blir det att plugga massa tills vi åker hem för jullovet.

Här är en bild på alla oss som var i Palestina och Israel:Om ni undrar hur jag hade det och hur jag upplevde landet och konflikten så berättar jag gärna det. Helst skulle jag vilja samla ihop grupper och berätta ordentligt med bildspel och manus och allt. Om ni vill ordna en sån träff i er kyrka eller ert vardagsrum eller liknande så hör av er till mig, så bokar vi in det. Jag har lovat Diakonia att göra fem sådana träffar under 2012, men gör gärna fler. Jag har mycket att berätta!

En sista sak: tack för att ni följde oss på diakoniabloggen. Man kan se varifrån besökarna kommer, och det var väldigt många som kom från min blogg. Roligt! Jag fick en liten applåd från de andra för att ni läste. Jag är så stolt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gläder mig att höra att du är på G.
J-E

Anonym sa...

Tack för bra blogg, inte minst om intrycken från resan! Du engagerar! Varma hälsningar Ingela på Diakonia