torsdag 7 augusti 2008

I´m back again, som Eminem sa

Hemma igen efter en kort resa. Det blev Jönköping, Bodafors och Tvärred.


I Jönköping bodde vi hos det nygifta paret Andersson. Tack tack för sängplats och mat och allt.

Vi gick och såg Batman-filmen, the Dark Knight. Den var bra och Heath var fulare än någonsin (han är säkert fulare nu, men det vet jag inte), men han var perfekt som Jokern. Jag är överdrivet rädd för masker, så det kröp i mig en del, men det gick bra. Jag grät ingenting.

Jag skulle ju inte köpa kläder, men det har jag gjort. Ett par jeans, ett par skor och en skjorta. MEN!!! Jeansen behöver jag verkligen, skorna också och skjortan var en scoutskjorta. Så allt det behövde jag verkligen. Men nu ska det bli ändring. Jag ska inte köpa några kläder. Jag är nöjd.

1 kommentar:

Kristin sa...

åh, det var en fantastisk länk, den första. jag skrattade rakt ut. puss!