söndag 3 augusti 2008

Snyggt folk och god mat.

Nu har jag varit på årets andra bröllop, Markus och Elisabeth Granseth



Jag, Andreas och Jonas bilade upp på lördagen i regnet. Det var väldigt trevligt. Nu i helgen har jag träffat Joans mer än vad jag gjort under de två år som jag funnits med i den kretsen. Jag är ohämmat positiv till grabben. Han är en klippa.



Bröllopet var väldigt trevligt. Brudparet var vackert och maten på festen var fantastisk. Andreas favorit var paprikorna. Jag tror att min var sellerin, men jag är inte säker. Pannacotta till efterrätt och chokladtårta som tårta. Gôtt e d!


Jag fick inte någon bild på mig i min fina klänning och hatt, tyvärr. Men jag får se till att fixa det nästa helg när Karin och Anders gifter sig.


En av kvällens höjdpunkter var när jag, Liv och Magdalena gick in på det tomma dansgolvet i takt till musiken. Vi måste ha varit sjukt snygga. Det var som på film. Synd att ingen såg... Men väldigt roligt med dans. Det spelades otroligt bra och dansvänlig musik. Jag fick sparka av mig de trånga skorna och dansa barfota. Det gick fint.


Och ja, det var kändisar med på bröllopet. Naturligtvlis inga som jag kände igen, eftersom jag varken är eller har barn. Så det är ingen jättebra kändishistoria.

Imorgon, efter att jag har tvättat, åker jag och Andreas till Småland. Jönköping, Bodafors och Vetlanda hoppas vi få in på två dagar.

1 kommentar:

Malin sa...

Jag känner fotrfarande inte igen honom... Nå ja, ha en trevlig semester med Andreas vännen.