lördag 9 augusti 2008

Jag älskar att fylla år!

Jag fyllde år igår. Det är så roligt att fylla år. Jag hade ett kalas för lite släkt och lite vänner. Det var så trevligt. Jag borde alltid ha kalas. Det är min favoritsyssla, tror jag. Vi åt korv och potatissallad och kladdkaka och anananspaj. Jag och Andreas höll på halva dagen med att förbereda. Jag fattar inte hur mammor kan göra ett kalas så smidigt. Det är ju massa jobb!


Jag fick massa fina saker. En cd-spelare, ett fårskinn och godis, bland annat. Det är roligt att få saker, men det roligaste är att se vad folk vill ge mig. Jag fick bara bra saker. Möjligtvis med reservation för Kristins ena present som var korvgrillningsgrejor som är vassa och man sätter på en pinne. Men det vägdes upp av muminplåster och cd-skiva.


Såhär ser en 23-åring ut:

Idag ska jag på Karin och Anders bröllop. Det känns väldigt roligt. De är ett sånt par som har varit tillsammans i vått och torrt och som alltid kommer vara tillsammans, tror jag.

1 kommentar:

Kristin sa...

men den var på skoj juuu