fredag 22 augusti 2008

Min nya hobby

Nu har jag skickat iväg Andreas till Sjöviks folkhögskola. Det var inte roligt. Nu vet jag inte när jag får se honom igen...


En roligare sak med igår var att jag köpte mig en ny hobby. En longboard. Jag har velat ha en ett tag, och jag har hört att man ska ha en hobby när man läser till pastor. Så jag köpte en longboard. Roligt. Jag har börjat åka lite. Igår gick det bra, för jag fegade. Idag gick det sämre, men det var roligare. Jag ramlade ganska osnyggt två gånger. En gång när jag åkte i en liten backe och det gick fort och jag ramlade rakt fram. Det såg nog väldigt roligt ut. Jag fick skrapsår på knäna. Jag har längtat efter skrapsår i flera år! När jag ramlade kom en liten grabb förbi på cykel. Han stannade och frågade om det gick bra. Söt unge, men lite pinsamt.

Nu ska jag packa klart allt. Tråkigt! Ikväll är det middag hos mamma och packa.

1 kommentar:

Kakans smått å gott sa...

Va kul att du har skaffat dig en blogg! Varför har du inte sagt nåt tidigare?? Vilka fina bilder du lyckats ta på mig å min man, skulle man kunna få en del av kakan? Jag tänkte oxå meddela dig att det är scrapbookingmässa den 6-7 sept i gbg, ifall du skulle vara intresserad...:)