lördag 14 mars 2009

Så går en dag ifrån vårt liv...

Igår tappade jag och Andreas bort oss på Söder. Han hade varit på ett mysigt fik som han tyckte att vi skulle fika på, men han visste inte riktigt var det låg, bara att man gick på en ganska stor gata och så svängde man åt vänster och där var en uppförsbacke och där låg det. Vi hittade aldrig dit. Men vi hittade denna fina spök-låda och Nile City-brandstationen. Roligt.

Idag har jag köpt mig ett par nya skor. Vita och fina med röda sulor.



Snart ska vi gå över till Ida-Maria och titta på melodifestivalen. Jag är inte så sugen, men vi ska äta popcorn. Jag kan stolt och ärligt säga att det är första av alla melodifestival-tävligar för i år som jag ser, så det känns lite som på den gamla goda tiden när det bara var en tävling.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jo fik finns det ju gott om på söder om man säger så, men ganska bra när man irrar runt som en liten gnu för då hittar man oftast något annat kul precis som ni gjorde.. puss å kram till er!

Anonym sa...

Har suttit o jobbat vid datorn en stund. Innan jag går och lägger mig ville jag se om det fanns något uppdaterat från dig - OCH DET GJORDE DET!!!! Alltid lika spännande.

En liten uppdatering från oss: Din yngsta faster har fyllt år i helgen - vi var där på räkor i fredagskväll. Krets 1 har stått för kyrkkaffet idag. Bozze ska fixa Krets 1-T-shirts dé du! Din facebook-kompis Peder har varit här med sin fru och ätit spontan-middag med oss idag - som vanligt väldigt, väldigt trevligt! Lillebror var på 80-talsfest igår, nyekiperad från second hand. Storebror med sambo levererade flyttgröt igår till sina nya grannar. Koltrasten spelar, snön är borta OCH husbilen är hämtad från vinterförvaringen.
Ha en bra vecka båda två. Kram och god natt!
Stor kram