tisdag 31 mars 2009

Å, det är finfint, det

Ja, helgen som gick var spännande på många sätt. Malin var här på besök från Umeå. I Umeå har man rulltrappor, men inga regler om hur man ska stå i dem, vilket det finns i Stockholm. Här står man till höger så att stressade stockholmare kan springa förbi och eventuellt spara någon minut. Malin stod ofta till vänster bara för att. Här står Malin och Angelica i rulltrappan som går till Cosmonova där vi såg på Deep Sea. Vi somnade nästan, men det var fint ändå. Jag skyller på att klockan vreds fram och att jag hade predikat i Högdalen. Det gick bra.


Angelica hade spenderarkjolen på sig och gav mig en försenad julklapp i form av en jättefin tygkasse. Mmm... Finfin!


Jag ska tvätta och plugga idag. Det blir bra, hoppas jag. Speciellt pluggandet.

By the way, så tycker jag verkligen att ni ska kommentera mer. Annars vet jag ju inte om jag skriver bara för Andreas, eller om det faktiskt är fler som läser. Det vore fint.

7 kommentarer:

Andreas sa...

Tygkassen var verkligen fin!

Malin sa...

Du skriver för mig, jag sa ju att jag kollar din blogg varje dag!!! Så skriv!!!

Om du har tid och lust får di gärna skicka ett urval bilder från helgen till mig... jag var himla dålig på att ta kort.

PUSSSSSS!

Anonym sa...

såklart!
och jag har påsklov hela nästa vecka och vill gärna träffa dig om jag får!

Anton sa...

Jag läser ibland... //Anton

Maria sa...

å, Anton! HUMOR!!

Pappa sa...

- Det är klart jag läser. Jag är ju ingen långpratare i telefon så jag tycker det är mycket värdefullt att läsa din blogg. Jag har tryck upp små visitkort med din bloggadress på som jag delar ut till alla möjliga. Men dom känner ju inte dig så dom kommenterar nog inte heller. Kanske efter ditt upprop. Vi ses snart!

Anonym sa...

Kära Maria!
Jag är inne flera gånger i veckan och läser din blogg!
Det är så fantastiskt att läsa det du skriver och få vara uppdaterad om ditt liv!
Välkommen till Alingsås!
Kram Eyvor