fredag 20 mars 2009

Uppdatera lite...

Igår var jag och Ida-Maria och André och Lina och Thomas och massa massa andra på konsert i Fillan ( eller Fildeliakyrkan, som den egentligen heter). Birka Gospel och framför allt Samuel Ljungblahd. Det var trevligt och gratis, men inte underbart. Samuel sjöng inte så mycket och kören var inte lika bra som de var många. Efteråt gick vi och åt årets första pinnglass. Jag åt en Twister. Gott.

Salems nya skiva är ute. Jag fick den skickad till mig från Andreas, det var oerhört trevligt. Men skivan är jag tyvärr lite besviken på... Jättetråkigt. Men jag ska lyssna in mig mer, Anderas säger att den blir bättre ju mer man lyssnar på den.

Nu i helgen har vi på THS Kallelsedagar. Det innebär att det kommer massa folk som funderar på att jobba i kyrka eller så och går på seminarier och umgås. Det ska bli trevligt.

Jag håller på att plugga inför Etik & Filosofi-tenta och Missionsvetenskaps-tenta. Det är intressant men alltid tråkigt att plugga inför tentor...

2 kommentarer:

Linda sa...

Kom igen, Maria. Det är inte tråkigt att plugga - du lär ju för livet ;)

Fick tillbaka GT-tentan idag: Godkänd. Yes!

Linus sa...

Du klarar det!
du klarar det!
caputo är kul. caputo är kul.