torsdag 4 juni 2009

Färdig!

Nu har jag gjort sista tentan, så om båda dessa tentor gick bra så är jag klar med första året på pastorsutbildningen. Jag är nöjd!

Igår hade vi som just har klarat vårt första år en liten våffelfest för de som just har klarat sitt sista år på pastorsutbildningen, alltså de som nu är pastorer. Det kändes jätteroligt att få äta ihop med dem och sedan få avsluta kvällen med att be för dem.


Här står tre käcka pastorer och tar våfflor. Linnéa, André och David Lundin.

Här är en pastor och en bäbis. Pastorn är David Larsson, som för övrigt hade med sig en flickvän, kors i taket, och bäbisen är Tove Ahlström som gillade mig bättre än David. Pappa John och flickvän Maria syns litegrann i bakgrunden...

Nu ska jag iväg och äta gratismat på Hermans. Kåren bjuder, hurra!!

1 kommentar:

Malin sa...

Åh Hermans!

Nu är det sommarlov... äntligen! Vi har båda varit duktiga i år måste jag säga!

Puss