måndag 1 juni 2009

Jobb och jobb och plugg

Jo, nu måste jag berätta om min kväll. Jag har varit i Jakan och blivit anställd. Från och med 1 september ska jag jobba 30% i Jakobsbergskyrkan. Jag ska plugga 100% under tiden, ni som undrar. Rune W som har lite ansvar för mig (och alla andra pastorskandidater) säger att det kommer att gå bra. Missionskyrkan tycker ändå att vi pastorskandidater ska vara aktiva i någon kyrka, så detta är en bra lösning för mig. Jag ska vara med i ett team av ungdomsledare. Eller det är jag och två grabbar som också är pastorskandidater, så det kommer bli intressant och lärorikt. Jag ska vara ansvarig av oss tre för scout, hurra!
Frågor på det?

Jag har ju sagt att jag har fått sommarjobb, men inte som vad. Jag ska jobba som personlig assistent i Kungälv på ungefär 75% hela sommaren.

Nu måste måste måste jag plugga lite till innan Andreas ringer. Inget CSI för mig ikväll.

4 kommentarer:

Anton sa...

Vad roligt att det har ordnat sig så bra... lycka till med pluggandet! //Anton

Anonym sa...

Grattis till sommarjobb och jobb i höst.
Inga fritidsproblem vad jag förstår.
Kram från LBmamma

karin d sa...

Grattis till jobb. Scout blir väl perfekt

Annzis sa...

Yeah!! Jobba i jakan...skoj. Grattis Maria =)