söndag 14 juni 2009

Fasan

Nu har jag varit och lämnat Andreas i Tosteberga hamn. Det var lika jobbigt och tråkigt som det låter.



Men jag körde nästan på en jättefin fasan när jag just hade lämnat Andreas. Såhär var det. Jag var lite ledsen för att jag just åkt ifrån min finfina pojkvän, men så såg jag en söt varning för fåglar-skylt, så då blev jag lite glad. Och just när jag log åt den så såg jag denna vackra fasan lugnt promenera över gatan. Jag var bara några meter ifrån den i min stora bil och den bara knallade på som om jag inte fanns. Konstigt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Fortsätter att följa dig på bloggen och upptäckte nu att vi även kan följa med på föräldrarnas husbilssemester. Spännande! Lyckades dock inte skicka iväg någon kommentar till deras blogg. Vad gör jag för fel?!

Ha det så gott, Maria.
Kram, Lotta

karin d sa...

Varför ser inte KoMs blogg ut som din... (ja inte innehållet förstås, det har de svårt att slå men formen)... jag lyckas inte skicka kommentarer utan att skapa ngt konta och logga in någonstans.... K